1. Kaip prisijungti prie "Mano dienynas" pirmąjį kartą ?
Pirmajame laukelyje įveskite Jūsų paskyrai sugeneruotą el. pašto adresą (tiksliai tokį, kokį Jums pateikė mokyklos administracija).
Antrajame laukelyje įveskite slaptažodį, kurį Jums taip pat turėjo pateikti mokyklos administracija.
Teisingai suvedus pirminius prisijungimo duomenis, būsite paprašytas (-a) įvesti savo tikrąjį el. pašto adresą, į kurį bus automatiškai išsiųsta el. pašto patvirtinimo nuoroda. Patvirtinus, jog Jūsų pateiktas el. pašto adresas priklauso Jums, prie el. dienyno galėsite jungtis jau su patvirtintu Jums priklausančiu el. pašto adresu ir pirminiu (mokyklos administracijos pateiktu) slaptažodžiu. Slaptažodį galėsite pakeisti vos prisijungsite prie dienyno su savo patvirtintu el. pašto adresu skiltyje "Nustatymai".
2. Kodėl sistema informuoja, kad mano el. paštas nėra patvirtintas?
Įveskite el. pašto adresą ir paspauskite mygtuką "Saugoti".
Šiuo el. pašto adresu bus automatiškai išsiųsta el. pašto patvirtinimo nuoroda. Patvirtinti galite dvejais būdais: 1) Paspausti žaliąją nuorodą arba 2) nukopijavus mėlynai pažymėtą nuorodą į naršyklės adreso vietą ir paspaudus „Enter“ klavišą.
Naršyklės lange pamatysite informaciją, kad jūsų elektroninis paštas yra patvirtintas, ir galėsite prisijungti prie sistemos „Mano dienynas.“
Jūsų prisijungimo vardas - elektroninis paštas;
Jūsų slaptažodis - slaptažodis, kuriuo jungėtės prie sistemos „Mano dienynas“ prieš patvirtindami elektroninio pašto adresą.
3. Kodėl nepavyksta prisijungti prie "Mano dienyno"?
a) Sukeistos vietomis raidės, simboliai;
b) teksto priekyje ar pabaigoje paliktas tarpas (angl. "Space"). Taip neretai nutinka, jeigu prisijungimo duomenis kopijuojate iš kito šaltinio;
c) Įjungta didžiųjų raidžių įvedimo funkcija (angl. "Caps Lock")
d) Įjungta kita kalba (pvz., vietoje anglų kalbos įjungta lietuvių kalba klaviatūroje pakeičia skaičių įvedimo funkciją).
Jei duomenys suvesti teisingai, tačiau prisijungti vis tiek nepavyksta, pasirinkite slaptažodžio atstatymo funkciją paspausdami nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“, esančią iškart po mygtuku "Prisijungti".
Atsidariusiame puslapyje suveskite elektroninio pašto adresą, kurį naudojate prisijungdami prie "Mano dienynas" sistemos.
Šiuo adresu bus išsiųstas laiškas, kuris paprašys Jūsų patvirtinti, ar tikrai norite pakeisti slaptažodį. Jis užtikrina, kad šią funkciją pasirinkote būtent Jūs ir kad saugu slaptažodį atstatyti.
Vos patvirtinsite slaptažodžio keitimo funkciją paspausdami atsiųstą nuorodą, bematant gausite kitą laišką su slaptažodžio keitimo nuorodą. Ją paspaudus, atsidarys naršyklės langas, kuriame galėsite įvesti naują slaptažodį.
Vos sistema praneš, kad naujas slaptažodis buvo išsaugotas, galėsite jungtis prie "Mano dienynas" jau su naujuoju slaptažodžiu.
4. Kodėl aš negaunu laiško su elektroninio pašto patvirtinimo nuoroda?
Tad pasitikrinkite šiuos katalogus, jei laiško su el. pašto patvirtinimo nuoroda nerasite, kreipkitės "Mano dienynas" klientų aptarnavimo kontaktais.
5. Kodėl vaikas nemato savo tvarkaraščio?
Jei vaikas nemato savo tvarkaraščio, pasinaudoję pranešimų funkcija, galite informuoti mokytojus, kad suvestų tvarkaraštį.
6. Kaip užsisakyti „Mano dienynas Plius“ paslaugą?
Norėdami užsisakyti „Mano dienynas plius“ paslaugą, prisijunkite prie "Mano dienynas" ir paspauskite meniu punkte "Mano dienynas Plius" esančią nuorodą "Informacija apie paslaugą", kur rasite visą reikalingą paslaugai užsakyti informaciją.
Informacinėje skaidrėje paspaudus mygtuką "Užsakyti" , pamatysite galimus apmokėjimo už paslaugą būdus'
A) Apmokėjimas per banką arba per paysera.lt sąskaitą už metinį paslaugos galiojimą. Sumokėdami už visus mokslo metus, sutaupysite tiek finansiškai, tiek laiko atžvilgiu. Nereikės rūpintis, ar paslauga vis dar galioja.
B) Apmokėjimas kas 30 kalendorinių dienų SMS žinute. Šis apmokėjimas turi dvi galimybes 1) vienkartinį apmokėjimą 30 dienų bei 2) periodinį apmokėjimą, kuris periodiškai pratęs paslaugos galiojimą kas 30 kalendorinių dienų. Kas 30 dienų Jūs gausite SMS žinutę, į kurią atsakęs pagal nurodytas instrukcijas patvirtinsite arba atšauksite periodinį mokėjimą. Užsakius šią paslaugą, visada galite ją sustabdyti.
C) Apmokėjimas kas 30 kalendorinių dienų mobiliojoje aplikacijoje. Jeigu naudojate mobiliąją aplikaciją ir esate susiejęs savo kreditinę kortelę su Google Wallet arba iTunes, šis apmokėjimo būdas gali būti Jums priimtiniausias. Atkreipiame dėmesį, kad kaina už paslaugos užsakymą apmokant per aplikaciją skiriasi tik todėl, kad operacinės sistemos Android ir iOS turi skirtingus galimus paslaugų įkainių intervalus.
7. Kodėl nematau mokinio reitingo rezultatų?
8. Kaip sujungti vartotojo paskyras skirtingose mokyklose?
Jeigu naudojate skirtingus el. pašto adresus prisijungimui, vieną iš jų pakeiskite į tokį patį pašto adresą. Netrukus gausite laišką su el. pašto adreso patvirtinimo nuoroda, kurią paspaudus sujungsite paskyras.
Pastaba: mokinio ir tėvų profilio vienu el. pašto adresu sujungti negalima.
9. Kaip galiu prisijungti prie demonstracinės "Mano dienynas" versijos?
10. Kaip galiu tapti "Mano dienynas" naudotoju?
Pirmą kartą prie "Mano dienynas" prisijungdamas kiekvienas vartotojas suveda gautus pirminius prisijungimus, ir vos prisijungus sistema paprašys įvesti savo realaus el. pašto adresą, kuriuo bus išsiųstas laiškas su el. pašto patvirtinimo nuoroda.
1. Kaip galiu prisijungti prie elektroninio dienyno „Mano dienynas“?
Jeigu Jūsų vaikas jau lanko darželį, tai darželio administracija Jums turi duoti laikinus prisijungimus prie elektroninio dienyno „Mano dienynas“ . Kai jungsitės su laikinais prisijungimais, sistema paprašys patvirtinti tikrą el. paštą ir tada prie sistemos galėsite prisijungti savo el. paštu ir darželio administracijos duotu slaptažodžiu.
- Eilės sudaromos pagal prašymo pateikimo datą ir laiką, atsižvelgiant į vaiko deklaruotą gyvenamąją vietą. Formuojant eiles ir priimant vaikus į grupes pirmenybė teikiama:
- vaikams iš šeimų, auginančių tris ir daugiau vaikų, kol jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programas;
- vaikams, kurių brolis ar sesuo lanko tą pačią Įstaigą (pirmumo teisė įsigalioja automatiškai);
- vaikams, kuriuos augina vienas iš tėvų (jeigu vienas iš tėvų yra miręs, teismo pripažintas dingusiu be žinios ar nežinia kur esančiu, teismo pripažintas neveiksniu, vienas iš tėvų mokosi dieninėse bendrojo lavinimo mokyklose ir kitų formaliojo švietimo įstaigų dieniniuose skyriuose);
- vaikams, kurių vienas iš tėvų ar globėjų turi ne daugiau kaip 40 procentų darbingumo lygio.
Į suteikiančias pirmumo teisę priežastis atsižvelgiama tik tuo atveju, jeigu vaiko gyvenamoji vieta deklaruota Įstaigai priskirtoje teritorijoje (jei vaikas įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą prie Vilniaus miesto savivaldybės − Įstaiga priskiriama pagal faktinę gyvenamąją vietą).
Visiems kitiems vaikams, kurių yra jų ir jų tėvų (ar vieno iš tėvų) gyvenamoji vieta deklaruota Įstaigai priskirtoje teritorijoje (jei vaikas įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą prie Vilniaus miesto savivaldybės − Įstaiga priskiriama pagal faktinę gyvenamąją vietą).
Jeigu lieka laisvų vietų – kitų savivaldybių vaikams.
Darželių, priskirtų mikrorajonams sąrašas nustatytas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2012 m. rugsėjo 12 d. sprendimu Nr. 1-798.
4. Kada Vilniuje sužinosime, ar vaikui skirta vieta darželyje?
6. Kada galima teikti prašymą patekti į darželį 2015 m. Vilniuje?